خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۴۴
تاریخ خبر:

وزیر خارجه اسرائیل: گوترش از ترور یحیی السنوار استقبال نکرد، پس یک عنصر نامطلوب است

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که به دلیل مواضع آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، در خصوص ترور یحیی السنوار، رهبر حماس، همچنان وی را به عنوان "عنصر نامطلوب" قلمداد می‌کند و از ورود او به اراضی اشغالی جلوگیری خواهد شد.

وزیر خارجه اسرائیل: گوترش از ترور یحیی السنوار استقبال نکرد، پس یک عنصر نامطلوب است

یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (جمعه) اعلام کرد که به دلیل عدم استقبال آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل، از ترور یحیی السنوار، رهبر حماس در غزه، همچنان او را به عنوان "عنصر نامطلوب" در نظر می‌گیرد. کاتس ضمن انتقاد از گوترش به خاطر خودداری از اعلام حماس به عنوان یک "سازمان تروریستی" پس از عملیات طوفان الاقصی، تأکید کرد که ورود گوترش به اراضی اشغالی ممنوع است. این موضع‌گیری پس از آن صورت گرفت که ارتش اسرائیل مدعی شد السنوار را به شهادت رسانده است.

به گزارش ایسنا، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) گفت «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد به دلیل «عدم استقبال» از ترور «یحیی السنوار» رهبر حماس در غزه، همچنان یک «عنصر نامطلوب» محسوب شده و حق ورود به اراضی اشغالی را نخواهد داشت.

وزیر خارجه رژیم اشغالگر با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت، گوترش پس از عملیات طوفان الاقصی از اعلام جنبش مقاومت فلسطین به‌عنوان یک «سازمان تروریستی» خودداری کرده و اکنون هم از ترور یحیی السنوار «استقبال» نکرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کاتس در این پیام نوشت: «گوترش یک دستور کار افراطی ضد اسرائیلی و ضد یهودی را در پیش گرفته است. ما همچنان او را به‌عنوان یک عنصر نامطلوب شناخته و ورود او به اسرائیل را ممنوع می‌کنیم.»

در روز پنجشنبه ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد یحیی السنوار را در جنوب غزه به شهادت رسانده است. صهیونیست‌ها مدعی شدند شهادت السنوار اتفاقی بوده و آن‌ها در عملیاتی برنامه‌ریزی شده این جنایت را مرتکب نشده‌اند.

در اوایل اکتبر، وزیر خارجه رژیم اشغالگر با طرح این ادعا که گوترش پاسخ موشکی مشروع ایران به جنایات صهیونیست‌ها را محکوم نکرده، او را به‌عنوان یک عنصر نامطلوب اعلام کرد و گفت از ورود وی به اراضی اشغالی جلوگیری به عمل خواهد آمد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک