خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۴
تاریخ خبر:

شوکه شدن زنی پس از کشف ازدواج پنهانی همسرش در اینستاگرام

رویارویی با واقعیت‌های ناگوار زندگی می‌تواند به یک شوک بزرگ منجر شود. داستانی که در ادامه می‌خوانید، زندگی زنی را روایت می‌کند که با دیدن عکسی در اینستاگرام، در مقابل حقیقت تلخی قرار گرفت.

شوکه شدن زنی پس از کشف ازدواج پنهانی همسرش در اینستاگرام

شروع ماجرا

به گزارش روزنامه خراسان، زن جوانی که با دیدن عکس عروسی همسرش با زنی دیگر در اینستاگرام شوکه شده بود، در صحبت با مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری مصلای مشهد، داستان خود را تعریف کرد. او گفت: "من از خانواده‌ای ساده و مهربان بودم. مشکلاتم از حدود سه سال پیش شروع شد، زمانی که در فضای مجازی با مردی به نام امین آشنا شدم. او پنج سال از من بزرگتر بود و با حرف‌ها و وعده‌های شیرینش، قلبم را ربود."

ایجاد رابطه و وعده‌های ازدواج

زن جوان ادامه داد: "ارتباط من و امین از فضای مجازی به تماس‌های تلفنی و ملاقات‌های حضوری کشید. من به شدت به او وابسته شده بودم و از خانواده‌ام پنهان می‌کردم. امین وعده داده بود که به زودی برای خواستگاری می‌آید، اما خانواده‌ام با این ازدواج مخالف بودند، زیرا او شغلی نداشت و سربازی نرفته بود. با این حال، امین توانست با چرب زبانی، رضایت خانواده‌ام را برای عقد شفاهی و شرعی جلب کند."

شروع مشکلات

اما بعد از عقد، امین به وعده‌هایش عمل نکرد و از خانه‌مان رفت. زن جوان توضیح داد: "بعد از مدتی، دیگر نمی‌توانستم با امین تماس بگیرم این بود که به در منزل آن‌ها رفتم ولی با برخورد توهین آمیز خواهرش روبه رو شدم که می‌گفت:برادرم مدتی به سفر رفته است! با ناراحتی و نگرانی به خانه بازگشتم ولی تصمیم گرفتم صبور باشم تا با «امین»صحبت کنم.

 

روزی در اینستاگرام مشغول گشتن بودم که عکس امین با یک عروس دیگر را دیدم که کنار او نشسته بود و خانواده‌اش رقص کنان او را در آغوش می‌گرفتند! آن لحظه دنیایم فرو ریخت و وقتی به خود آمدم، روی تخت بیمارستان بودم."

 

این زن اضافه کرد که اکنون با بحران بزرگی روبرو است و خانواده‌اش نیز از تصمیمات گذشته پشیمان هستند. با دستور سرهنگ محمد ولیان، رئیس کلانتری مصلای مشهد، تحقیقات و مشاوره‌های قانونی به کارشناسان دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد تا این موضوع پیگیری و بررسی شود.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها