خبرهای داغ
کدخبر: ۲۷۷۳
تاریخ خبر:

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: پایگاه‌های نظامی حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار گرفتند

به دنبال افزایش جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، نیروهای سپاه پاسداران در یک عملیات گسترده موشکی، سه پایگاه نظامی کلیدی اسرائیل را مورد هدف قرار دادند. این اقدام در پی ماه‌ها تحمل خویشتن‌داری جمهوری اسلامی و پس از شهادت سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان در لبنان صورت گرفت.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح: پایگاه‌های نظامی حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار گرفتند

سردار سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در تشریح این عملیات گفت: «نیروی هوافضای سپاه پاسداران امشب با یک عملیات قهرمانانه توانست انتقام جنایات متعدد صهیونیست‌ها را بگیرد.» وی به رسانه‌های داخلی اعلام کرد که این عملیات نتیجه دو ماه تلاش طاقت‌فرسا و صبر جمهوری اسلامی بوده است. در این دوره، رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و چراغ سبز کشورهای غربی، اقدامات خصمانه‌ای را علیه محور مقاومت به اوج رسانده بود.

سرلشکر باقری با اشاره به ترور شهید هنیه و فشارهای بین‌المللی برای برقراری آتش‌بس در غزه، تاکید کرد که رژیم صهیونیستی طی این مدت از هیچ جنایتی علیه مردم لبنان و فلسطین فروگذار نکرد. از جمله اقدامات بی‌رحمانه این رژیم، قتل عام مردم غزه و ترور شهید سید حسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان بود که سبب شد شرایط به نقطه غیرقابل تحملی برسد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با افتخار اعلام کرد: «سپاه پاسداران در این عملیات، پایگاه‌های نظامی حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.» وی افزود که این اهداف شامل پایگاه هوایی نواتیم، پایگاه هاتسریم و پایگاه‌های استراتژیک مرتبط با جنایات علیه مقاومت بودند. همچنین رادارهای حیاتی و مراکز تجمع تانک‌ها و نفرات رژیم اسرائیل در اطراف غزه که مسئول قتل‌عام مردم بودند، نیز مورد حمله قرار گرفتند.

در این عملیات، جمهوری اسلامی تنها اهداف نظامی را مورد هدف قرار داد و به گفته سرلشکر باقری، با وجود اینکه امکان حمله به مراکز اقتصادی و صنعتی اسرائیل وجود داشت، این اهداف مورد حمله قرار نگرفتند. وی تاکید کرد: «نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کاملاً آماده هستند تا در صورت لزوم عملیات‌های گسترده‌تری را علیه زیرساخت‌های اسرائیل اجرا کنند.»

سرلشکر باقری همچنین هشدار داد: «اگر رژیم صهیونیستی به جنایات خود ادامه دهد و توسط آمریکا و اروپا کنترل نشود، نیروهای مسلح ایران آماده‌اند تا چندین برابر این عملیات را تکرار کنند.»

در پایان، سرلشکر باقری ابراز امیدواری کرد که آمریکا از حمایت‌های خود دست برداشته و رژیم صهیونیستی را از ادامه جنایات خود بازدارد تا منطقه به آرامش برسد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک