خبرهای داغ
کدخبر: ۳۶۵۷
تاریخ خبر:

رهبر انقلاب اسلامی پیام جدید صادر کردند

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کردند: جبهه مقاومت همانطور که پیش از این با شهادت شخصیت‌های برجسته خود از پیشروی باز نماند، با شهادت یحیی سنوار نیز هیچ‌گونه توقفی نخواهد داشت، ان‌شاءالله. حماس زنده است و همچنان به حیات خود ادامه خواهد داد.

رهبر انقلاب اسلامی پیام جدید صادر کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، در پیامی خطاب به ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه، با تجلیل از مجاهد قهرمان و فرمانده یحیی سنوار، خاطرنشان کردند: جبهه مقاومت همانطور که پیش از این با شهادت شخصیت‌های برجسته‌ای چون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیه از حرکت و پیشروی باز نماند، با شهادت سنوار نیز هیچ‌گونه توقفی نخواهد داشت. حماس همچنان زنده است و به مبارزات خود ادامه خواهد داد.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ملت‌های مسلمان! جوانان غیور منطقه!

مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی سنوار، به جمع یاران شهیدش پیوست.

او نماد درخشان مقاومت و مجاهدت بود؛ با اراده‌ای پولادین در برابر دشمن ظالم و متجاوز ایستاد و با شجاعت و تدبیر، ضربه‌ای بزرگ به دشمن وارد کرد. ضربه‌ای که در تاریخ این منطقه به یادگار خواهد ماند و آنگاه با عزت و سربلندی به معراج شهیدان پر کشید.

کسی چون او که عمرش را در مبارزه با دشمن غاصب و ظالم گذراند، سرنوشتی جز شهادت شایسته‌اش نداشت. فقدان او برای جبهه مقاومت دردناک است، اما این جبهه همانطور که پس از شهادت شخصیت‌های بزرگی همچون شیخ احمد یاسین، فتحی شقاقی، رنتیسی و اسماعیل هنیه از حرکت باز نماند، با شهادت سنوار نیز هیچ توقفی نخواهد داشت، ان‌شاءالله. حماس زنده است و همچنان به حرکت و مبارزه ادامه خواهد داد.

ما همچون همیشه در کنار مجاهدان و مبارزان با اخلاص خواهیم ایستاد، به توفیق و کمک خداوند متعال.

اینجانب شهادت برادر عزیزمان یحیی سنوار را به خانواده‌اش، همرزمانش و همه دلبستگان جهاد فی‌سبیل‌الله تبریک و تسلیت می‌گویم.

والسلام علی عباد الله الصالحین

سیّدعلی خامنه‌ای

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک