خبرهای داغ
کدخبر: ۳۰۹
تاریخ خبر:

پرسپولیس - سپاهان؛ این بار در کرمان

با اعلام مسئول مسابقات لیگ برتر، دیدار سوپرجام فوتبال ایران میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس در شهر کرمان برگزار خواهد شد. این تصمیم پس از بررسی وضعیت ورزشگاه نقش جهان و پیشنهاد سازمان لیگ گرفته شده است.

پرسپولیس - سپاهان؛ این بار در کرمان

امیرحسین روشنک، مسئول مسابقات لیگ برتر، امروز (چهارشنبه) در جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها اعلام کرد که دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در شهر کرمان برگزار می‌شود. این تصمیم پس از پیشنهاد سازمان لیگ و تأیید فدراسیون فوتبال اتخاذ شده است. روشنک افزود: "اگر تجهیز ورزشگاه و چمن آن به صورت کامل انجام شود، بازی سوپرجام در کرمان برگزار خواهد شد."

جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها به منظور بررسی وضعیت ورزشگاه نقش جهان اصفهان جهت میزبانی دیدارهای سپاهان و بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان برگزار شد. در این جلسه که با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی نبی، نایب رئیس فدراسیون، داود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها، علی دهقانی، مسئول مسابقات بین‌المللی فدراسیون، و محمد پورجم، مدیر ورزشگاه نقش جهان و دبیر هیات اصفهان برگزار شد، مشکلات و نیازمندی‌های این ورزشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

زمان دقیق برگزاری دیدار سوپرجام هنوز مشخص نشده است، اما این بازی میان دو تیم پرطرفدار سپاهان و پرسپولیس می‌تواند یک دیدار جذاب برای آغاز فصل باشد.

گروه‌بندی مقدماتی جام جهانی به این شرح است:

گروه A: ایران، ،قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره‌شمالی

گروه B: کره‌جنوبی، عراق، اردن، عمان، فلسطین و کویت

گروه C: ژاپن، استرالیا، عربستان، بحرین، چین و اندونزی

 

برنامه دیدارهای تیم ملی کشورمان به این شرح است:

ایران - قرقیزستان: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳

امارات - ایران: ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

ازبکستان - ایران: ۱۹ مهر ۱۴۰۳

ایران - قطر: ۲۴ مهر ۱۴۰۳

کره‌شمالی - ایران: ۲۴ آبان ۱۴۰۳

قرقیزستان - ایران: ۲۹ آبان ۱۴۰۳

ایران - امارات: ۳۰ اسفند ۱۴۰۳

ایران - ازبکستان: ۵ فروردین ۱۴۰۴

قطر - ایران: ۱۵ خرداد ۱۴۰۴

ایران - کره‌شمالی: ۲۰ خرداد ۱۴۰۴

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها