خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۷
تاریخ خبر:

انتقال بزرگ در استقلال؛ ملی‌پوش گابنی به جمع آبی‌ها می‌پیوندد؟

در حالی که هنوز تا پایان فصل نقل و انتقالات زمان باقی مانده، به نظر می‌رسد که آبی‌پوشان در آستانه جذب یک بازیکن خارجی دیگر هستند که پیشینه‌ای درخشان در لیگ‌های اروپایی دارد.

انتقال بزرگ در استقلال؛ ملی‌پوش گابنی به جمع آبی‌ها می‌پیوندد؟

باشگاه استقلال در ادامه فعالیت‌های خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی، به دنبال جذب دیدیه ابراهیم اندونگ، هافبک میانی و ملی‌پوش گابنی است. این بازیکن ۳۰ ساله که تجربه بازی در لیگ‌های فرانسه و انگلیس را دارد، مورد توجه کادر فنی استقلال قرار گرفته و به نظر می‌رسد به زودی با این تیم قرارداد امضا خواهد کرد.

اندونگ که فوتبال حرفه‌ای خود را در تیم سنتر امبریه گابن آغاز کرد، پس از آن به تونس رفت و در لیگ این کشور بازی کرد. وی سپس به اروپا پیوست و به تیم لوریان فرانسه پیوست. از جمله تجارب او می‌توان به حضور قرضی در تیم‌های ساندرلند و واتفورد در چمپیونشیپ انگلیس اشاره کرد. پس از بازگشت به فرانسه، او برای تیم گنگام بازی کرد و سپس به ترکیه رفت و در تیم مالاتیا اسپور حضور یافت.

این بازیکن همچنین فصل گذشته در تیم الریاض عربستان به میدان رفت و در ۳۱ مسابقه این تیم شرکت داشت. اندونگ که ۴۸ بازی ملی نیز در کارنامه خود دارد، اکنون با پایان قراردادش با الریاض به عنوان بازیکن آزاد در دسترس است و باشگاه استقلال مذاکرات خوبی با او انجام داده است.

پست اصلی دیدیه ابراهیم اندونگ هافبک میانی است، اما توانایی بازی در پست‌های دیگر نیز دارد که این ویژگی می‌تواند به تنوع تاکتیکی استقلال کمک کند. با توجه به فعالیت‌های قابل توجه استقلال در نقل و انتقالات، اضافه شدن یک بازیکن با تجربه و بین‌المللی مانند اندونگ می‌تواند نقطه قوتی برای این تیم در لیگ بیست‌وچهارم باشد.

اگر همه چیز به خوبی پیش رود و قرارداد نهایی شود، حضور اندونگ در استقلال می‌تواند تاثیر بسزایی در تقویت خط میانی و افزایش شانس این تیم در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی داشته باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها