خبرهای داغ
کدخبر: ۳۴۷
تاریخ خبر:

جلسه سرنوشت‌ساز مدیران استقلال با نکونام در ترکیه؛ بررسی خروجی‌ها و جذب بازیکنان جدید

مدیرعامل باشگاه استقلال و نماینده هلدینگ خلیج فارس در این باشگاه، برای برگزاری جلسه‌ای مهم با جواد نکونام به ترکیه سفر خواهند کرد. این جلسه به منظور تعیین تکلیف نهایی لیست بازیکنان خروجی و بررسی جذب بازیکنان جدید برای فصل پیش‌رو برگزار می‌شود.

جلسه سرنوشت‌ساز مدیران استقلال با نکونام در ترکیه؛ بررسی خروجی‌ها و جذب بازیکنان جدید

 

تیم فوتبال استقلال، که در حال حاضر مرحله دوم آماده‌سازی پیش‌فصل خود را در ترکیه سپری می‌کند، در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم استانبول اسپور رفت و با نتیجه یک بر یک به تساوی رسید. بازیکنان استقلال طبق برنامه‌ریزی انجام شده، امروز یک جلسه تمرینی را پشت سر گذاشته و در نوبت عصر استراحت می‌کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها، فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال، و احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در این باشگاه، فردا به ترکیه سفر می‌کنند. هدف از این سفر، بازدید از وضعیت اردو و برگزاری جلسه‌ای با جواد نکونام، سرمربی تیم، برای تبادل نظر درباره لیست بازیکنان تیم برای فصل جدید است. در این جلسه قرار است تصمیمات نهایی درباره خروجی‌های تیم و جذب بازیکنان جدید گرفته شود.

یکی از موارد مهم در لیست بازیکنان استقلال، حضور ۷ بازیکن خارجی است که در صورت جذب احتمالی گائول کاکوتا، این تعداد به ۸ نفر خواهد رسید. همچنین مذاکراتی برای جذب دیدیه اندونگ، هافبک ۳۰ ساله گابنی با سابقه بازی در لیگ برتر انگلستان، انجام شده است. با اضافه شدن این بازیکن، تعداد بازیکنان خارجی استقلال به ۹ نفر می‌رسد. در این جلسه، نظرات نکونام در خصوص کنار گذاشتن چند بازیکن خارجی و همچنین جذب بازیکنان جدید بررسی خواهد شد. همچنین وضعیت منتظر محمد، یکی از بازیکنان تیم، نیز مشخص خواهد شد.

موضوع مهم دیگری که در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت، تعداد بازیکنان لیست برای فصل جدید است. باشگاه‌ها برای فصل جدید لیگ برتر باید لیست ۲۰ نفره اعلام کنند، اما تیم‌هایی که در مسابقات آسیایی حضور دارند، باید لیستی ۲۵ نفره به AFC ارائه دهند. این مسئله نیز در بستن تیم فصل جدید باید مدنظر قرار گیرد.

گائول کاکوتا، بازیکن فرانسوی-کنگویی مورد نظر نکونام، امروز به ترکیه رسید و ممکن است از فردا در تمرینات تیم حضور یابد. مذاکرات نهایی با این بازیکن انجام شده و در صورت عدم مشکل در تست‌های پزشکی، قرارداد او امضا خواهد شد. استقلال قصد دارد این تست‌ها را در ترکیه و در مرکزی مورد تایید ایفمارک ایران انجام دهد، اما در صورت عدم امکان، کاکوتا در تهران و در مرکز ایفمارک آنالیز خواهد شد.

شاگردان نکونام روز جمعه یا شنبه دومین بازی تدارکاتی خود را برگزار می‌کنند و کاروان استقلال به همراه سمیعی و شهریاری روز یکشنبه (۱۴ مرداد) به تهران بازمی‌گردد. این جلسه مهم می‌تواند تأثیر بسزایی در ترکیب و آینده تیم استقلال داشته باشد و هواداران با اشتیاق منتظر نتیجه نهایی آن هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها