خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۱
تاریخ خبر:

پرسپولیس یک مدافع جوان را به خدمت گرفت

پرسپولیس در ادامه فعالیت‌های نقل و انتقالاتی خود با جذب عرفان شیروانی، مدافع راست جوان فصل گذشته شهرراز شیراز، به تقویت خط دفاعی خود پرداخت.

پرسپولیس یک مدافع جوان را به خدمت گرفت

سایت خبری پنجره به نقل از ورزش سه: باشگاه پرسپولیس که به دنبال تقویت تیم برای فصل پیش‌رو است، پس از جذب چند بازیکن بزرگسال، حالا به سراغ یک مدافع جوان از تیم شهرراز شیراز رفته و با عرفان شیروانی، مدافع راست این تیم، قراردادی چهار ساله امضا کرده است. شیروانی که اصالتاً اهل شیراز است، در فصل گذشته در لیگ دسته اول برای تیم شهرراز به میدان می‌رفت و با نمایش‌های موثری که در سمت راست خط دفاعی داشت، نظر کادرفنی پرسپولیس را به خود جلب کرد.

عرفان شیروانی

باشگاه شهرراز شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده که با توافق صورت‌گرفته، عرفان شیروانی که پیش از این قراردادی سه ساله با نارنجی‌پوشان شیرازی داشت، به پرسپولیس پیوسته و به‌عنوان سومین بازیکن جوان این تیم به باشگاه‌های دیگر منتقل شده است.

عرفان شیروانی در سال‌های اخیر عضو تیم فوتبال جوانان ایران بوده و زیر نظر صمد مرفاوی به قهرمانی در تورنمنت کافا ۲۰۲۲ دست یافته است. حالا با انتقال به پرسپولیس، این بازیکن جوان فرصتی جدید برای ادامه‌ی مسیر حرفه‌ای خود به دست آورده است.

پرسپولیس پیش از این ایوب العملود، مدافع راست مراکشی، را نیز به عنوان جانشین دانیال اسماعیلی‌فر به خدمت گرفته بود و اکنون با جذب شیروانی، یک گزینه جوان و آینده‌دار برای رقابت در این پست به تیم اضافه شده است. شیروانی که از لحاظ سرعت و سبک بازی شباهت‌هایی با مجتبی زارعی، مهاجم مرودشتی پیشین فوتبال ایران دارد، حالا در تیم قهرمان ایران به دنبال اثبات توانایی‌های خود خواهد بود.

copied
ارسال نظر
 
  • فرهاد

    چه فایده داره وقتی بهش بازی ندن،مگه۲سال قبل محمدمهدی احمدی با سفارش مهدوی کیاباه زارامیدوآرزونیامدپرسپولیس؟خوب هم بازی می ‌کنه ولی بهشون اعتمادنمیکنن اونوقت دریور ویه جوان میادپدیده میشه،مربیان مامیترسن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها