خبرهای داغ
کدخبر: ۳۹۸۳
تاریخ خبر:

رسمی: پایان دوران روبرتو مانچینی در عربستان

فدراسیون فوتبال عربستان اعلام کرد که روبرتو مانچینی از سمت سرمربیگری این تیم کناره‌گیری کرده است. مانچینی که تنها ۱۴ ماه هدایت عربستان را برعهده داشت، در توافقی مشترک با فدراسیون از این تیم جدا شد.

رسمی: پایان دوران روبرتو مانچینی در عربستان

نتایج ضعیف تیم ملی عربستان در مسابقات انتخابی جام جهانی که شامل شکست مقابل ژاپن و تساوی برابر بحرین بود، سرانجام فدراسیون فوتبال این کشور را وادار به تغییرات در کادر فنی کرد. عصر امروز، فدراسیون فوتبال عربستان رسماً اعلام کرد که روبرتو مانچینی، پس از ۱۴ ماه هدایت این تیم، از سمت سرمربیگری کنار رفت.

مانچینی ۵۹ ساله که پس از استعفا از تیم ملی ایتالیا در آگوست ۲۰۲۳ با قراردادی چهار ساله به عنوان سرمربی عربستان منصوب شده بود، در نهایت با «توافق مشترک» از این تیم جدا شد. طبق اعلام فدراسیون، قرار است سرمربی جدید این تیم طی روزهای آینده و پس از نهایی شدن مراحل قرارداد معرفی شود.

عربستان در گروه C مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ تنها یک پیروزی از پنج بازی اخیرش کسب کرده و در حال حاضر در رده سوم قرار دارد. در این مرحله، دو تیم برتر هر گروه به طور خودکار به جام جهانی صعود می‌کنند و تیم‌های سوم و چهارم نیز به مراحل بعدی مقدماتی راه می‌یابند.

مانچینی که همواره درباره سیاست‌های نقل و انتقالات لیگ سعودی ابراز نگرانی کرده بود، اعلام داشت که هجوم بازیکنان خارجی به لیگ برتر عربستان، به بازیکنان داخلی فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد. او در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی گفت: «این تنها مشکلی است که ما داریم؛ چرا که سه سال پیش، همه بازیکنان عربستان در مسابقات حضور داشتند، اما امروز تنها ۵۰ تا ۶۰ درصد از آن‌ها فرصت بازی پیدا می‌کنند.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک