خبرهای داغ
کدخبر: ۵۵۰
تاریخ خبر:

پاتک مدعیان به درویش؛ ائتلاف سه باشگاه بزرگ علیه پرسپولیس

موضع‌گیری قبلی رضا درویش برخلاف نظر سه باشگاه بزرگ لیگ برتر باعث شد که این‌بار استقلال، سپاهان و تراکتور ائتلافی بزرگ علیه خواسته پرسپولیس شکل بدهند.

پاتک مدعیان به درویش؛ ائتلاف سه باشگاه بزرگ علیه پرسپولیس

در حالی که تیم‌های مدعی لیگ برتر فوتبال ایران به طور غیرعلنی برای تحقق خواسته‌های خود تلاش می‌کنند، مخالفت مدیرعامل پرسپولیس با افزایش سقف بودجه به نقطه عطفی در این نبرد تبدیل شده است. رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، از همان ابتدا با افزایش سقف بودجه مخالفت کرد و تاکید داشت که اگر قرار بود سقف بودجه برای لیگ آینده افزایش یابد، باید از همان ابتدا اعلام می‌شد. این مخالفت باعث شد سازمان لیگ نیز با افزایش رقم سقف بودجه مخالفت کند.

در پی این مخالفت، سه باشگاه سپاهان، استقلال و تراکتور درخواست دارند که سقف بودجه افزایش پیدا کند و در همین راستا علیه پرسپولیس موضع‌گیری کرده‌اند. این سه باشگاه در درخواست مشترکی از سازمان لیگ خواسته‌اند سهمیه بازیکنان خارجی پرسپولیس را کاهش دهد. سازمان لیگ نیز با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با توجه به اینکه وحدت هنانوف و نبیل باهویی در فصل گذشته کمتر از حد نصاب اعلام شده به میدان رفته‌اند، باید دو سهمیه خارجی پرسپولیس در فصل آینده کم شود.

باشگاه پرسپولیس نیز مدارک خود را در مورد این دو بازیکن به سازمان لیگ ارسال کرده است. این باشگاه تاکید کرده که وحدت هنانوف از سه فصل قبل بازیکن پرسپولیس بوده و قراردادش ربطی به سال قبل که این قانون وضع شد ندارد و در مورد نبیل باهویی نیز مدارکی ارسال شده که نشان می‌دهد این بازیکن از هفته چهارم به پرسپولیس منتقل شده و در نیم فصل در لیست مازاد قرار گرفته و ۸ بازی نیز انجام داده است.

حال سازمان لیگ باید در مورد شرایط باشگاه پرسپولیس و سهمیه بازیکنان خارجی این تیم تصمیم‌گیری کند. این در حالی است که فشار زیادی از سوی سه باشگاه دیگر برای کاهش سهمیه پرسپولیس وجود دارد. به هر حال، مخالفت پرسپولیس با افزایش سقف بودجه باعث شده تا این باشگاه در جبهه مخالف قرار گیرد و حالا باید دید سازمان لیگ در نهایت چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت. 

این نبردهای پشت پرده و اختلافات میان باشگاه‌ها از همین آغاز لیگ نشان دهنده لیگی پرتنش است و انتظار می‌رود فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ همانطور که به بهانه رعایت قانون با افزایش سقف قرارداد مخالفت کردند، این‌بار هم در مقابل درخواست پرسپولیس برای تغییر قانون ایستادگی کنند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها