خبرهای داغ
کدخبر: ۶۶۶
تاریخ خبر:

ماجرای وحشتناک زن آمریکایی زنجیر شده در جنگل‌های هند

پلیس هند با صحنه‌ای تکان‌دهنده مواجه شد؛ زنی آمریکایی در جنگل‌های ماهاراشترا با زنجیر به یک درخت بسته شده بود و در آستانه مرگ قرار داشت. این زن که به شدت لاغر و ناتوان شده بود، توسط گردشگران پیدا شد و داستان هولناکی از زنجیر شدن به دست همسرش برای مرگ تدریجی روایت کرد.

ماجرای وحشتناک زن آمریکایی زنجیر شده در جنگل‌های هند

این زن که به شدت لاغر و ناتوان شده بود، توسط گردشگران پیدا شد و داستان هولناکی از زنجیر شدن به دست همسرش برای مرگ تدریجی روایت کرد.

شبکه NDTV هند گزارش داد که لالیتا کای، زن ۵۰ ساله آمریکایی‌تبار، در جنگل‌های منطقه سندودورج در ایالت ماهاراشترا در حالی پیدا شد که در آستانه مرگ بود و تنها پوست و استخوان از او باقی مانده بود. پلیس هند اعلام کرد که صدای ناله‌های خفیف این زن، توجه گردشگران را جلب کرد و به این ترتیب او را پیدا کردند.

روایت زن از ۴۰ روز اسارت

پس از پیدا شدن، این زن که به شدت ناتوان و ضعیف بود، با دشواری توانست با نوشتن چند کلمه به زبان انگلیسی با پلیس ارتباط برقرار کند. او فاش کرد که شوهرش ۴۰ روز پیش او را به یک درخت زنجیر کرده و قصد داشته تا او از گرسنگی بمیرد. این زن اعلام کرد که در این مدت تنها با خوردن آب باران زنده مانده است.

وضعیت سلامتی و تحقیق پلیس

ویدیویی از این زن که در بیمارستان بستری شده، نشان می‌دهد که او مقدار زیادی از وزن خود را از دست داده و به سختی می‌تواند صحبت کند. پزشکان اعلام کردند که او مشکلات روانی نیز دارد و تایید یا تکذیب ادعاهایش در حال حاضر امکان‌پذیر نیست. با این حال، پلیس هند پرونده‌ای برای تحقیق درباره این حادثه گشوده و همسر سابق زن را به اتهام تلاش برای قتل تحت تعقیب قرار داده است.

زن هندی

جزئیات بیشتر از زندگی زن در هند

پلیس همچنین گذرنامه این زن را با ویزای منقضی‌شده در وسایل او پیدا کرده و اعلام کرده که او از ۱۰ سال پیش در هند اقامت داشته است. آشنایان زن اظهار داشتند که او ۱۰ سال پیش برای یادگیری یوگا به هند سفر کرده بود و پس از مدتی با مربی یوگای خود ازدواج کرد، اما سرنوشتش به این حادثه هولناک ختم شد. پلیس برای نجات این زن مجبور شد درخت را قطع کند و قفل زنجیر را بشکند.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها