خبرهای داغ
کدخبر: ۹۸۶
تاریخ خبر:

پایان اسارت تلخ زن جوان بعد از ۱۴ سال؛ از تجاوز تا قتل در دست یک جنایتکار روانی

یک زن ۳۳ ساله پس از ۱۴ سال اسارت در دست یک جنایتکار روانی، موفق به فرار شد.

پایان اسارت تلخ زن جوان بعد از ۱۴ سال؛ از تجاوز تا قتل در دست یک جنایتکار روانی

این زن که در طول این سال‌ها بارها مورد تجاوز قرار گرفته بود، توانست با استفاده از فرصت پیش‌آمده، از دست رباینده خود فرار کند و ماجرای هولناک خود را به پلیس گزارش دهد.

ربایش و شروع کابوس

این زن در سال ۲۰۰۹ توسط مردی ۵۱ ساله به نام ولادیمیر چسکیدوف ربوده شد. او مدعی است که در طول این ۱۴ سال بیش از ۱۰۰۰ بار مورد تجاوز قرار گرفته و شاهد جنایات وحشتناکی بوده است. چسکیدوف که اکنون در یک بیمارستان روانی تحت مراقبت‌های مسلحانه قرار دارد، به قتل، تجاوز جنسی و آدم‌ربایی متهم شده است.

جنایات و رازهای مخوف

این زن ادعا می‌کند که چسکیدوف زن دیگری به نام اوکسانا را به قتل رسانده و تکه‌تکه کرده است. برخی از اعضای بدن اوکسانا توسط پلیس پیدا شده است. بر اساس گزارش‌های محلی، والنتینا، مادر چسکیدوف نیز از جنایات پسرش آگاه بوده و با او در یک خانه زندگی می‌کرده است. مادر متهم پس از بازجویی توسط کارآگاهان به خانه‌اش بازگردانده شد.

فرار از جهنم

قربانی زمانی موفق به فرار شد که چسکیدوف در حالتی از مستی فراموش کرد در اتاق او را قفل کند. او توانست مادر متهم را متقاعد کند که چسکیدوف قصد کشتن هر دوی آنها را دارد و والنتینا نیز با پلیس تماس گرفت.

این زن پس از فرار از اسارت و دیدار مجدد با خواهرش گفت: «چسکیدوف همیشه با یک چاقو در دست دنبالم می‌آمد.» او توضیح داد که در ۱۹ سالگی با این مرد آشنا شده و چسکیدوف پس از دعوت او به نوشیدنی، او را به خانه خود برد و در آنجا او را به زور حبس کرد.

زندگی در اسارت

این زن طی دوران اسارت برای انجام کارهای خانه آزاد می‌شد و وظیفه نظافت، آشپزی و مراقبت از مادر متهم را بر عهده داشت. اتاقی که او در آن نگهداری می‌شد، مجهز به قفل‌ها و زنجیرهای مختلف بود. در خانه چسکیدوف، پلیس لپ‌تاپ، ویدیوهای مستهجن و اسباب‌بازی‌های جنسی مورد استفاده در جلسات شکنجه را کشف کرد.

این زن اظهار داشت که از یک خانواده مشکل‌دار آمده و به جز خواهرش، هیچ‌کس به دنبال او نبوده است. ناپدید شدن او در سال ۲۰۰۹ گزارش شد، اما پلیس نتوانست او را پیدا کند.

بررسی‌های بیشتر

تحقیقات درباره سرنوشت پدر چسکیدوف و همسر قبلی او همچنان ادامه دارد. گزارش‌ها حاکی از آن است که همسر سابق او بر اثر سقوط از پنجره جان باخت و پدرش نیز در حادثه‌ای مشکوک لیز خورد و جان خود را از دست داد.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها