خبرهای داغ
کدخبر: ۱۶۹۲
تاریخ خبر:

دلیل ازدحام عجیب در فرودگاه امام خمینی مشخص شد

در پی انتشار تصاویر ازدحام گسترده مسافران در فرودگاه امام خمینی (ره)، مسئولان این فرودگاه دلایل اصلی این شلوغی را تشریح کردند. آنها از مسافران خواسته‌اند که در این شرایط خاص، همکاری بیشتری با کارکنان فرودگاه داشته باشند تا عملیات پروازی به بهترین نحو انجام شود.

دلیل ازدحام عجیب در فرودگاه امام خمینی مشخص شد

دفتر ارتباطات، اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در واکنش به تصاویر منتشرشده از شلوغی مسافران در این فرودگاه، توضیحاتی ارائه داد. بر اساس این بیانیه، ازدحام اخیر به دلیل شرایط بحرانی منطقه و حملات مکرر به رژیم صهیونیستی است که منجر به تعطیلی فرودگاه‌های این رژیم شده است. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی برای افزایش امنیت و احتیاط بیشتر، ترجیح می‌دهند پروازهای خود را در بازه زمانی بین ۳ بامداد تا ۱۱ صبح انجام دهند. مدیریت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) نیز در راستای همکاری با این ایرلاین‌ها و همچنین برای فراهم کردن فرصت استفاده از تعطیلات پایان تابستان برای مسافران، تصمیم به پذیرش تمامی پروازهای درخواست‌شده در این بازه زمانی گرفته است.

همچنین در این بیانیه آمده است که پذیرش مسافران پروازهای بین‌المللی بسیار پیچیده‌تر از پروازهای داخلی است. انجام حدود ۱۲۰ پرواز پهن‌پیکر با ظرفیت حداقل ۲۴۰ مسافر در هر پرواز در این بازه زمانی محدود، چالشی بزرگ برای این فرودگاه به شمار می‌رود. مسئولان فرودگاه ضمن عذرخواهی از مسافران به دلیل این ازدحام، از آنها خواسته‌اند که با کارکنان و ارگان‌های مربوطه همکاری کنند تا روند پذیرش مسافران در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

شایان ذکر است که در حال حاضر روزانه بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ پرواز خارجی از طریق شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام می‌شود. این حجم بالا از پروازها نیز بر افزایش شلوغی و ازدحام مسافران تأثیرگذار بوده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها