خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۰۹
تاریخ خبر:

افشای اختلافات درونی استقلال؛ سمیعی: به نکونام اعتماد نکنید، نکونام: سمیعی دروغ می‌گوید!

آتیلا حجازی در مصاحبه‌ای جنجالی پرده از اختلافات عمیق میان سرمربی و مدیرعامل استقلال برداشت.

افشای اختلافات درونی استقلال؛ سمیعی: به نکونام اعتماد نکنید، نکونام: سمیعی دروغ می‌گوید!

آتیلا حجازی، فرزند مرحوم ناصر حجازی، اخیراً در یک مصاحبه جنجالی به تشریح اتفاقات پشت پرده باشگاه استقلال و بخصوص روابط متشنج بین سرمربی و مدیرعامل این باشگاه پرداخت. او با بیان جزئیات این اختلافات، از سوءتفاهم‌ها و مشکلاتی سخن گفت که به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از آن‌ها ناشی از عدم اعتماد متقابل بین جواد نکونام و سمیعی باشد. این اظهارات حجازی، نوری بر روی ماجراهای داخلی استقلال می‌افکند که پیش از این کمتر کسی از آن‌ها مطلع بود.

حجازی در این مصاحبه اعلام کرد: "من با آقای سمیعی صحبت کردم. ایشان به من گفت زمانی که نکونام ممنوع‌الکار بود، داوود حقدوست - که از دوستان خوب من است و احترام زیادی برایش قائلم - پیگیر کارهای نکونام بود تا مشکلش حل شود. سمیعی به من گفت که نکونام، حقدوست را هم دور زد. به او قول سرپرستی داد، اما وقتی کارش راه افتاد، او را کنار گذاشت. این را عیناً از زبان سمیعی شنیدم و به جان دخترم، حتی یک کلمه از این گفته‌ها را کم یا زیاد نکرده‌ام."

در ادامه حجازی به اختلافات میان سرمربی و مدیرعامل اشاره کرد و گفت: "یک هفته قبل از یکی از بازی‌ها با نکونام صحبت کردم. او به من گفت: آتیلا، تو گزینه اول من هستی، اما باشگاه به من دروغ گفته که آتیلا نمی‌تواند فعالیت کند، پس مجبور شدم بین پاشازاده و عالمی یکی را انتخاب کنم. برای من مهمترین مسئله صداقت است و البته اشتباه از من بود که از آدم‌های کوچک انتظار صداقت داشتم."

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر اینکه سرمربی و مدیرعامل استقلال پشت سر همدیگر صحبت می‌کنند، منتشر شده بود. حجازی در این خصوص افزود: "در آنچه من دیدم، یکی به دیگری می‌گفت به این اعتماد نکن، آن یکی می‌گفت او را بیار روی خط. حتی جواد نکونام به من گفت: سمیعی را بیار روی خط ببینم چه می‌گوید. اما سمیعی در نهایت همه مشکلات را به گردن نکونام و شهریاری انداخت."

این مصاحبه آتیلا حجازی از اختلافات داخلی استقلال نشان می‌دهد که در حالی که هواداران منتظر نتیجه‌گیری هستند، مسائل داخلی باشگاه ممکن است چالشی جدی برای رسیدن به اهداف تیم باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها