خبرهای داغ
کدخبر: ۱۰۶۰
تاریخ خبر:

هزینه نجومی پرسپولیس برای جذب میلاد محمدی

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود با پرداخت ۸۵۰ هزار دلار، میلاد محمدی را به خدمت گرفت. این انتقال پس از مشکلاتی که در سمت چپ خط دفاع در بازی نخست لیگ بیست‌وچهارم نمایان شد، به سرعت انجام شد.

هزینه نجومی پرسپولیس برای جذب میلاد محمدی

حدود یک ماه پیش، عبدالکریم حسن با دریافت پیشنهادی از لیگ ستارگان قطر تصمیم گرفت به این لیگ بازگردد و در کشور خود به فوتبال ادامه دهد. گفته می‌شود پرسپولیس با فروش و صدور رضایتنامه او، حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار به دست آورد و همچنین از کمپ یک هفته‌ای و رایگان در قطر بهره‌مند شد. پس از جدایی حسن، پرسپولیس به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید رفت و با گزینه‌های متعددی مذاکره کرد. از جمله این گزینه‌ها، یحیی عطیه‌الله بود که در نهایت پیشنهاد پرسپولیس را رد کرد و به بازی در قاره آفریقا ادامه داد.

با شروع لیگ بیست‌وچهارم و مشکلاتی که در سمت چپ دفاع پرسپولیس نمایان شد، این تیم به سرعت به سراغ میلاد محمدی رفت. محمدی که فصل گذشته عضو تیم آدانادمیر اسپور در لیگ ترکیه بود، عملکرد متوسطی داشت و حتی به عنوان یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان تیم ترکیه‌ای شناخته شد. با این حال، ویژگی‌های دفاعی قابل‌توجه او و عضویتش در تیم ملی ایران، دلایل مهمی برای جذب او توسط پرسپولیس بودند.

محمدی در دو بازی نخست فصل جاری سوپرلیگ ترکیه نیز در ترکیب اصلی آدانا قرار داشت، اما با فشار پرسپولیس و پرداخت مبلغ رضایتنامه، تصمیم گرفت پس از ۹ سال بازی در خارج از کشور، به لیگ ایران بازگردد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

ایرنا در خبری نوشت که باشگاه آدانا قراردادش را با محمدی فسخ کرده و سپس پرسپولیس اقدام به جذب او کرده است. اما اطلاعات دقیق‌تر نشان می‌دهد که مذاکرات پرسپولیس با آدانا به پایان همکاری محمدی با این باشگاه منجر شد. گفته می‌شود پرسپولیس برای دریافت رضایتنامه محمدی مبلغ ۴۰۰ هزار دلار پرداخت کرده است. همچنین توافقی با میلاد محمدی برای دستمزد یک ساله به ارزش ۴۵۰ هزار دلار انجام شده است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها