خبرهای داغ
کدخبر: ۱۱۷۲
تاریخ خبر:

همه تیم‌ها موافق افزایش سقف بودجه بودند جز پرسپولیس

کنایه مدیرعامل سپاهان به پرسپولیس: همه از دور زدن سقف بودجه مطلع هستند، اما می‌گویند نمی‌توان شناسایی کرد

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در واکنش به مشکلات ایجاد شده پیرامون ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم، به ویژه استیون انزونزی و مهدی لیموچی، اظهار داشت که این باشگاه تمام تلاش خود را برای رفع موانع انجام داده و امیدوار است که به زودی این مشکلات حل شود.

کنایه مدیرعامل سپاهان به پرسپولیس: همه از دور زدن سقف بودجه مطلع هستند،  اما می‌گویند نمی‌توان شناسایی کرد

پس از رونمایی باشگاه سپاهان از استیون انزونزی، هافبک نامدار فرانسوی، مشخص شد که پر شدن سقف بودجه این باشگاه مانع از ثبت قرارداد این بازیکن در سازمان لیگ شده و تا به حال امکان استفاده از او فراهم نشده است. علاوه بر انزونزی، مهدی لیموچی نیز با همین مشکل مواجه شده است.

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان، در این خصوص توضیح داد: ما تمام تلاش خود را کردیم تا تیم با ترکیب کامل به میدان برود، اما برخی موانع و سنگ‌اندازی‌ها مانع از این امر شد. چند روز پیش از مسابقات آسیایی، نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم تا بتوانیم از ظرفیت قانونی بند ۷ دستورالعمل سقف بودجه استفاده کنیم. قرار بود موضوع در کمیته نقل و انتقالات مطرح شود و همه نیز معتقد بودند که تیم‌های حاضر در آسیا باید تقویت شوند.

وی در ادامه افزود: به ما گفته شد که تصمیمات مثبتی اتخاذ شده است و ما نیز بلافاصله اقدامات لازم را برای تکمیل تیم انجام دادیم. اما با وجود موافقت سه تیم، یک تیم مخالف تصمیماتی بود که در جهت تقویت تیم‌های ایرانی حاضر در آسیا گرفته شده بود و این مسئله برای ما بسیار تعجب‌آور است.

آذربایجانی همچنین در پاسخ به برخی شایعات درباره دور زدن دستورالعمل سقف بودجه گفت: من هم شنیده‌ام که برخی ادعا می‌کنند این موضوع شفاف است و همه از آن مطلع هستند، اما می‌گویند نمی‌توان آن را شناسایی کرد. الله اعلم!

مدیرعامل سپاهان در ادامه درباره تلاش‌های باشگاه برای متقاعد کردن مسئولان مربوطه گفت: پس از کسب رای اعتماد وزیر جدید ورزش، با ایشان صحبت کردم و ایشان نیز نظرشان بر تقویت تیم‌ها بود. همچنین فرصتی پیش آمد تا درخواست‌های خود را برای نهادهای نظارتی تبیین کنیم.

آذربایجانی در تشریح درخواست‌های باشگاه سپاهان بیان کرد: اول؛ اجازه استفاده از ظرفیت بند ۷ قانون سقف بودجه. دوم؛ عدم عطف به ماسبق شدن قراردادهایی که پیش از ابلاغ این دستورالعمل منعقد شده‌اند و سوم؛ تعیین تکلیف درآمدهای آسیایی سال گذشته.

وی در پایان ضمن تشکر از کادر فنی و بازیکنان سپاهان برای صبوری در این شرایط، ابراز امیدواری کرد که به زودی مشکلات حل شود. او همچنین اعلام کرد: اصلاحات در ورزشگاه نقش جهان آغاز شده و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های پیش‌رو دیگر شاهد تکرار مشکلات گذشته نباشیم.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها