خبرهای داغ
کدخبر: ۲۳۶۱
تاریخ خبر:

مهدی طارمی باز هم نیمکت‌نشین می‌شود

در آستانه‌ی داربی حساس دلامادونینا بین تیم‌های اینتر و میلان، خبر نیمکت‌نشینی مهدی طارمی دوباره خبرساز شد. پس از بازی ۹۰ دقیقه‌ای او در مقابل منچسترسیتی، به نظر می‌رسد که سرمربی اینتر، سیمونه اینزاگی، تصمیم به ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش گرفته است.

مهدی طارمی باز هم نیمکت‌نشین می‌شود

با تساوی بدون گل تیم فوتبال اینتر در مقابل منچسترسیتی در اولین دور از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، این تیم حالا آماده می‌شود تا در حساس‌ترین رویارویی داخلی‌اش، یعنی دربی دلامادونینا، مقابل تیم رقیب میلان قرار گیرد. این بازی مهم از هفته پنجم سری A ایتالیا، یکشنبه شب در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار خواهد شد و گفته می‌شود که سرمربی اینتر، سیمونه اینزاگی، برنامه دارد تا تغییرات چشمگیری را در ترکیب اصلی تیم اعمال کند.

روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» در گزارشی عنوان کرده است که احتمالاً اینتر برای این مسابقه حساس با پنج تغییر نسبت به بازی با منچسترسیتی به میدان خواهد رفت. از جمله تغییرات مدنظر اینزاگی، بازگشت بنجامین پاوار به خط دفاعی، هنریک مخیتاریان و لائوتارو مارتینس به خط میانی و حمله، و همچنین دنزل دومفریس به ترکیب خواهد بود.

علاوه بر این، فدریکو دی‌مارکو که با یک مصدومیت عضلانی مواجه بود و به همین دلیل بازی مقابل منچسترسیتی را از دست داد، دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و احتمالاً جایگزین کارلوس آگوستو در ترکیب اصلی نراتزوری خواهد شد. 

ترکیب احتمالی اینتر برای دربی دلامادونینا شامل بازیکنانی چون زومر در دروازه، پاوار، آچربی و باستونی در خط دفاع، دومفریس، بارلا، چالهان‌اوغلو، مخیتاریان و دی‌مارکو در خط میانی، و تورام و لائوتارو در خط حمله خواهد بود.

به همین ترتیب، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی که در بازی مقابل منچسترسیتی به مدت ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت، در این بازی حساس دوباره به نیمکت بازخواهد گشت. این تصمیم از سوی اینزاگی برای کنار گذاشتن طارمی از ترکیب اصلی، می‌تواند واکنش‌های متفاوتی از سوی طرفداران و کارشناسان به دنبال داشته باشد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها