خبرهای داغ
کدخبر: ۲۶۶۳
تاریخ خبر:

نکونام پس از بازی با السد خداحافظی می‌کند؛ استقلال در آستانه تغییرات بزرگ

با وجود پادرمیانی پیشکسوتان استقلال برای حفظ جواد نکونام، سرمربی این تیم تصمیم به جدایی گرفته و احتمال دارد بعد از بازی حساس مقابل السد قطر، این جدایی قطعی شود. در همین حال، تغییرات احتمالی در مدیریت باشگاه نیز به شایعات دامن زده است.

نکونام پس از بازی با السد خداحافظی می‌کند؛ استقلال در آستانه تغییرات بزرگ

هرچند تعدادی از پیشکسوتان استقلال تلاش کرده‌اند تا جواد نکونام را متقاعد کنند به همکاری‌اش با این تیم ادامه دهد، اما به نظر می‌رسد تصمیم سرمربی برای قطع همکاری نهایی شده است و او قصد دارد پس از بازی با السد، این تصمیم را عملی کند.

تیم فوتبال استقلال در حالی روز دوشنبه در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف تیم قدرتمند السد قطر خواهد رفت که وضعیت همکاری سرمربی تیم همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. احتمال می‌رود بعد از این دیدار، تغییراتی در کادر فنی استقلال رخ دهد و نکونام جای خود را به گزینه‌ای جدید بسپارد.

پس از شکست تلخ استقلال در دربی، این تیم به وضعیت بحرانی وارد شد و فشار هواداران به نکونام برای کناره‌گیری از مسئولیتش افزایش یافت. هرچند شنبه شب، با وساطت چند تن از پیشکسوتان استقلال، نکونام به همراه تیم راهی قطر شد، اما بیانیه باشگاه در حمایت موقت از سرمربی باعث پیچیده‌تر شدن شرایط شد.

درحالی‌که نکونام با انتشار نامه خداحافظی اعلام کرده بود قصد ندارد استقلال را در سفر به قطر همراهی کند، فشار مسئولان باشگاه و پادرمیانی پیشکسوتان باعث شد او در نهایت به همراه مدیرعامل و رئیس هیات مدیره تیم، در این سفر حاضر شود.

با این حال، بیانیه‌ای که باشگاه استقلال منتشر کرد و در آن اعلام داشت تا پایان بازی با السد از نکونام حمایت خواهد شد، نشان‌دهنده مسیر بعدی هیات مدیره برای این سرمربی بود. طبق اطلاعات نزدیکان نکونام، او تصمیم خود را گرفته است و پس از بازی با السد از مسئولیتش کناره‌گیری خواهد کرد.

با وجود تمامی این فراز و نشیب‌ها، رفتار باشگاه با نکونام و رفت و برگشت‌های متعدد او نشان داده است که هنوز نمی‌توان این جدایی را قطعی دانست. اما نشانه‌ها حاکی از آن است که این بار سرمربی استقلال تصمیم قطعی‌تری دارد و احتمالاً از این تیم کنار خواهد رفت. هرچند، همچنان تعدادی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مشکلات موجود را حل کنند و نکونام را متقاعد کنند در تیم بماند.

طبق گفته یکی از مسئولان باشگاه، مذاکراتی با چند گزینه خارجی برای جانشینی نکونام آغاز شده است. اگر سرمربی اصرار بر جدایی داشته باشد، مذاکرات نهایی با گزینه جدید پس از بازی با السد انجام خواهد شد.

در حالی که استقلال در شرایط بحرانی به سر می‌برد، شایعات مربوط به تغییرات در مدیران هلدینگ خلیج فارس و به دنبال آن، تغییر مدیرعامل باشگاه نیز به اوج خود رسیده است. اگر نکونام از تیم جدا شود، ممکن است فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه نیز از سمت خود برکنار شود و تغییرات گسترده‌ای در کادر مدیریتی استقلال رخ دهد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک