خبرهای داغ
کدخبر: ۳۷۰۱
تاریخ خبر:

انتقاد تند علی جباری از مدیران استقلال: شهریاری فکر می‌کند چون در صبا باتری بوده، اینجا هم همه کاره است

استقلال در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال با شکستی سنگین مواجه شد، و انتقادات شدید پیشکسوتان این تیم نسبت به مدیریت باشگاه و تصمیمات اخیر سر به فلک کشیده است.

انتقاد تند علی جباری از مدیران استقلال: شهریاری فکر می‌کند چون در صبا باتری بوده، اینجا هم همه کاره است

دیروز (جمعه)، تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر به مصاف ذوب آهن در ورزشگاه شهر قدس رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این شکست غیرمنتظره باعث شد تا بلافاصله پس از بازی، سرمربی جدید آبی‌پوشان معرفی شود و جنجال‌ها پیرامون وضعیت این تیم شدت گیرد.

علی جباری، یکی از پیشکسوتان برجسته استقلال، در واکنش به این شکست گفت: چنین شکستی در تاریخ استقلال بی‌سابقه بوده است، و اگر هم در گذشته رخ داده باشد، هرگز تکرار نشده است. مدیریت باشگاه و هلدینگ به شدت ضعیف عمل می‌کنند و آقای شهریاری، رئیس هیات مدیره، گمان می‌کند چون سابقه‌ای در صبا باتری دارد، اینجا نیز می‌تواند همان شیوه‌ها را پیاده کند. او با خودخواهی و ادعای زیاد در حال نابودی استقلال است.

جباری همچنین وضعیت بحرانی باشگاه استقلال را مورد نقد قرار داده و اظهار داشت: همه چیز در باشگاه به هم ریخته است و به نظر می‌رسد که افرادی در پشت صحنه کمر به نابودی استقلال بسته‌اند. در گذشته نیز تیم هیات مدیره نداشت و مدیرعامل را انتخاب می‌کردند، اما اکنون شرایط به مراتب بدتر است. هلدینگ پنج شرکت دارد که ظاهرا هیچ‌کدام علاقه‌ای به تیم‌داری ندارند، در حالی که پرسپولیس را به بانک‌ها داده‌اند و آن‌ها به خوبی کار می‌کنند و این تیم را حمایت می‌کنند. اما در استقلال، مدیری قرار داده‌اند که گمان می‌کند چون در صبا باتری بوده، می‌تواند همان روش‌ها را اینجا هم ادامه دهد. متأسفانه استقلال را دارند به سمت نابودی می‌کشانند.

در ادامه، جباری به وضعیت آکادمی استقلال نیز اشاره کرد و گفت: شرایط آکادمی به قدری بد است که نمی‌توان حتی در مورد آن صحبت کرد. قبلاً آکادمی استقلال عملکرد بسیار بهتری داشت.

پیشکسوت استقلال همچنین درباره سرمربی جدید این تیم، موسیمانه، انتقادات خود را به صراحت بیان کرد: من او را نمی‌شناسم. مگر آفریقا تاکنون مربی در سطح جهانی داشته است؟ من که چیزی در این مورد نشنیده‌ام. انگار در یک قهوه‌خانه نشسته‌اند و تصمیم گرفته‌اند با او قرارداد ببندند. هر کسی که به استقلال می‌آید، متأسفانه یا بیکار بوده یا کسی که خوب بوده، فرصت کار کردن به او نداده‌اند. این‌گونه نمی‌شود تیمی را به درستی ساخت.

انتقادات جباری، نه تنها مدیریت باشگاه بلکه تصمیمات کلیدی مانند انتخاب سرمربی را نیز به چالش کشیده است، و این موضوع نگرانی‌های زیادی را در میان هواداران استقلال برانگیخته است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک