خبرهای داغ
کدخبر: ۵۳۷
تاریخ خبر:

شرط جنجالی بازیکن تیم ملی فرانسه برای پیوستن به سپاهان

مذاکرات میان باشگاه سپاهان و استیون انزونزی به مراحل نهایی رسیده، اما به نظر می‌رسد این بازیکن شرطی برای امضای قرارداد رسمی دارد.

شرط جنجالی بازیکن تیم ملی فرانسه برای پیوستن به سپاهان

تیم سپاهان با جذب بازیکنان برجسته‌ای همچون مهدی لیموچی، حسین گودرزی، امین حزباوی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی، توانسته ترکیب قدرتمندی را تشکیل دهد. همچنین دو بازیکن خارجی نیز قرار است به این تیم بپیوندند تا پرونده نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه بسته شود.

حدود یک هفته پیش، مسئولان سپاهان از توافق با یک بازیکن مشهور خبر دادند که نامش استیون انزونزی است. این هافبک میانی با سابقه بازی در تیم‌هایی همچون سویا، بلکبرن، گالاتاسرای، استوک‌سیتی و رم، فصل گذشته ۳۲ بازی برای قونیه‌اسپور در سوپرلیگ ترکیه انجام داد و از جمله بازیکنان کلیدی این تیم بود.

انزونزی با کارنامه درخشانی که شامل قهرمانی با سویا در لیگ اروپا و حضور در بیش از ۲۰ بازی تیم ملی فرانسه است، در صورت پیوستن به سپاهان به یکی از مشهورترین بازیکنان خارجی لیگ برتر ایران تبدیل خواهد شد. جالب است بدانید که او آخرین بار سه سال پیش پیراهن تیم ملی فرانسه را به تن کرد و سابقه بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را نیز دارد.

در حالی که همه منتظر نهایی شدن توافق میان انزونزی و سپاهان بودند، شایعاتی در اصفهان منتشر شده است که این هافبک ۱۹۶ سانتیمتری منتظر نتیجه بازی سپاهان و شباب الاهلی در مرحله پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا است تا پس از آن تصمیم نهایی خود را بگیرد. گفته می‌شود او تنها در صورتی قرارداد خود را امضا خواهد کرد که سپاهان با شکست شباب الاهلی به مرحله گروهی این رقابت‌ها صعود کند. البته هنوز این شایعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند.

با توجه به این شرط، همه نگاه‌ها به بازی حساس سپاهان و شباب الاهلی دوخته شده است. آیا سپاهان موفق به صعود خواهد شد و انزونزی را به جمع بازیکنان خود اضافه خواهد کرد؟ این سوالی است که در روزهای آتی پاسخ آن مشخص خواهد شد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها