خبرهای داغ
کدخبر: ۷۴۳
تاریخ خبر:

سپاهان رکورد پرسپولیس را شکست!

باشگاه سپاهان با تصمیم به فروش محمدجواد حسین‌نژاد، رکورد جدیدی را در نقل و انتقالات لیگ ایران ثبت کرده است.

سپاهان رکورد پرسپولیس را شکست!

سایت خبری پنجره به نقل از ورزش سه: 

باشگاه سپاهان با تصمیم به فروش محمدجواد حسین‌نژاد، رکورد جدیدی را در نقل و انتقالات لیگ ایران ثبت کرده است. پس از درخشش این ستاره جوان در فصل گذشته، سپاهان با مبلغ یک میلیون و ششصد هزار دلار رضایت به انتقال او داده است.

سپاهان رکورد جدیدی در نقل و انتقالات ثبت کرد

فصل گذشته، محمدجواد حسین‌نژاد با عملکرد درخشان خود توجه باشگاه‌های داخلی و خارجی را به خود جلب کرد. سپاهان که پیشتر قراردادی ۵ ساله با این بازیکن امضا کرده بود، بندی در قرارداد او گنجانده بود که تنها با رضایت این باشگاه امکان جدایی او فراهم می‌شد. پس از مذاکراتی با چندین باشگاه، حسین‌نژاد به تیم آنژی ماخاچ‌قلعه روسیه پیوست و سپاهان با مبلغ یک میلیون و ششصد هزار دلار برای این انتقال موافقت کرد.این انتقال علاوه بر اینکه به سپاهان کمک می‌کند تا برای جذب بازیکنان جدید بودجه لازم را تأمین کند، به باشگاه این امکان را می‌دهد که از درصدی از انتقال‌های بعدی حسین‌نژاد بهره‌برداری کند. با این حال، مدیرعامل سپاهان، مهدی آذربایجانی، در مصاحبه اخیر خود اشاره کرده است که این مبلغ نمی‌تواند تمامی نیازهای مالی باشگاه را پوشش دهد. او تصریح کرده که برای جذب بازیکنان جدید در پنجره تابستانی، نیاز به بودجه بیشتری وجود دارد.

سپاهان

در کنار فروش حسین‌نژاد، باشگاه سپاهان درآمدهای دیگری نیز از فروش بازیکنان مختلف از جمله فرشاد احمدزاده، رامین رضائیان، و شهریار مغانلو کسب کرده است. همچنین، سپاهان فصل گذشته محمد قربانی را به مبلغ یک میلیون دلار فروخت که این درآمد نیز به تازگی از سوی باشگاه اورنبورگ پرداخت شده است.

با توجه به وضعیت کنونی، باید دید که سپاهان در مدت باقی‌مانده تا پایان پنجره تابستانی چگونه قادر خواهد بود تا تیمی قوی‌تر از قبل برای رقابت در سه جام پیش‌رو آماده کند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها