خبرهای داغ
کدخبر: ۹۲۹
تاریخ خبر:

یکی از خریدهای جدید استقلال در آستانه جدایی!

در حالی که تیم فوتبال استقلال فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرده، یکی از خریدهای جدید این تیم در آستانه جدایی قرار دارد.

یکی از خریدهای جدید استقلال در آستانه جدایی!

سایت خبری پنجره به نقل از فرهیختگان: استقلال در هفته اول لیگ برتر با برتری ۲ بر یک در قزوین به پیروزی رسید و در این میان، درخشش کاپیتان تیم در درون دروازه نقشی کلیدی در کسب این نتیجه داشت. اگرچه حسینی موفق به ثبت کلین‌شیت نشد و در دقایق پایانی بازی گل خورد، اما عملکرد برجسته او موجب شد که به‌عنوان دروازه‌بان هفته در بسیاری از سایت‌ها معرفی شود.

با آغاز فصل جدید، استقلال در درون دروازه با ترافیک زیادی مواجه است. در حال حاضر، علاوه بر سیدحسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی، محمد جوادکیا و سینا سعیدی‌فر، دروازه‌بان بوسنیایی–مقدونیه‌ای ودران کیوسفسکی نیز تحت قرارداد باشگاه استقلال است. با این حال، به نظر می‌رسد کیوسفسکی به زودی از این تیم جدا خواهد شد.

اخیراً گزارش شده است که این دروازه‌بان بوسنیایی پیشنهادی از یکی از لیگ‌های خارجی دریافت کرده و احتمالاً به‌زودی استقلال را ترک خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که کیوسفسکی تمایل دارد در لیگ ایران ادامه فعالیت دهد و اگر پیشنهادهای تیم‌های لیگ برتری جدی باشد، احتمالاً لیگ ایران را انتخاب خواهد کرد.

در این میان، برخی منابع خبری اعلام کرده‌اند که کیوسفسکی به مسئولان استقلال اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی به تیم دیگری نخواهد پیوست و تنها برای استقلال بازی خواهد کرد. در صورت ادامه این وضعیت، استقلال یا باید این دروازه‌بان را در لیست خود ثبت کند یا تمام مبلغ قراردادش را برای فسخ پرداخت کند.

کیوسفسکی در پاسخ به اخبار منتشر شده، اعلام کرده که جدایی‌اش از استقلال به‌طور مسالمت‌آمیز انجام خواهد شد و انتظار می‌رود که وضعیت نهایی او تا پایان هفته مشخص شود.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها