خبرهای داغ
کدخبر: ۹۵
تاریخ خبر:

دروازه‌بان جدید پرسپولیس؛ ستاره‌ای از آفریقا!

با خروج علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و پیوستن او به تراکتور، باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک دروازه‌بان باتجربه است. در این میان، مذاکرات مثبتی با الکسیس گوئندوز، دروازه‌بان ملی‌پوش الجزایری انجام شده است.

دروازه‌بان جدید پرسپولیس؛ ستاره‌ای از آفریقا!

سایت خبری پنجره به نقل از فوتبال ۳۶۰: انتقال علیرضا بیرانوند از پرسپولیس به تراکتور با جنجال‌های زیادی همراه بوده و پرسپولیس در تلاش است تا با ادعای انتقال غیرقانونی بیرانوند، او را محروم کند. در این میان، نبود دروازه‌بان شماره یک، چالشی جدی برای پرسپولیس ایجاد کرده است.

امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی، دو دروازه‌بان حاضر در فهرست پرسپولیس هستند که از محصولات آکادمی این باشگاه محسوب می‌شوند. با این حال، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، به دنبال جذب دروازه‌بانی باتجربه است. در این مسیر، نام‌هایی چون حسین پورحمیدی و محمدرضا اخباری مطرح شده‌اند، اما به دلیل مشکلات در جذب دروازه‌بانان ایرانی، مدیران پرسپولیس به گزینه‌های خارجی روی آورده‌اند.

الکسیس گوئندوز؛ گزینه اصلی پرسپولیس

مدیران پرسپولیس بعد از بررسی شرایط گزینه‌های مختلف، به دنبال توافق با الکسیس گوئندوز هستند. این دروازه‌بان ۲۸ ساله، فرانسوی‌الاصل و ملیتی الجزایری دارد. او در تیم‌های مختلفی از جمله سن‌اتین ب و پائو فرانسه و تیم‌های الجر و بلویزداد الجزایر بازی کرده است. پایان قرارداد گوئندوز با تیم الجزایری، انتقال او به پرسپولیس را آسان‌تر کرده است.

فصل موفق گوئندوز در بلویزداد

گوئندوز فصل گذشته در ۳۳ مسابقه برای بلویزداد در لیگ حرفه‌ای الجزایر، جام حذفی و جام باشگاه‌های آفریقا، موفق به‌ثبت ۱۹ کلین‌شیت شد. او در ۱۵۲ بازی باشگاهی، ۷۴ کلین‌شیت کرده و ۱۲۴ بار دروازه‌اش باز شده است. این عملکرد درخشان باعث دعوت او به تیم ملی الجزایر شد و در لیگ ملت‌های آفریقا، گوئندوز دروازه‌بان شماره یک الجزایر بود.

حضور در لیگ ملت‌های آفریقا

گوئندوز در ۵ مسابقه در لیگ ملت‌های آفریقا بازی کرد و عملکردی خیره‌کننده داشت. او تا فینال این رقابت‌ها، هیچ گلی در جریان بازی دریافت نکرد، اما در فینال، تیم الجزایر در ضربات پنالتی مغلوب سنگال شد. گوئندوز در کارنامه خود یک قهرمانی در لیگ حرفه‌ای الجزایر و یک قهرمانی در جام حذفی این کشور دارد. گفته می‌شود مذاکرات برای جذب این دروازه‌بان فرانسوی-الجزایری مثبت پیش رفته و پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند که به زودی او را به عنوان جانشین بیرانوند معرفی کنند.

copied
ارسال نظر
 
  • دریا

    برادران بیرانوند خیلی زود دوباره برمی‌گر دد
    منتظر این روزی بیرانوند برمی‌ گردد باشید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها