خبرهای داغ
کدخبر: ۹۶
تاریخ خبر:

ستاره جذاب نیوکاسل از دست پرسپولیس گریخت!

باشگاه پرسپولیس در جذب یک مدافع چپ نامدار به مشکل برخورد و از دستیابی به این بازیکن بازماند.

ستاره جذاب نیوکاسل از دست پرسپولیس گریخت!

سایت خبری پنجره به نقل از  ایران ورزشی:باشگاه پرسپولیس پس از جدایی عبدالکریم حسن به دنبال جذب یک مدافع چپ خارجی بود. در همین راستا، مذاکرات زیادی با یحیی عطیه‌الله، مدافع مراکشی، انجام داد اما این انتقال به نتیجه نرسید.

پس از عطیه‌الله، گزینه جدی بعدی برای جانشینی عبدالکریم حسن، مارسلو سوارز، مدافع چپ تیم ملی بولیوی بود. این بازیکن که تنها 22 سال سن دارد، مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفت و مذاکراتی نیز با او انجام شد.

با این حال، بر اساس آخرین اخبار دریافتی، بعد از منتفی شدن انتقال عطیه‌الله به پرسپولیس، در مقطعی مدافعی هلندی با رزومه‌ای قابل توجه به این باشگاه پیشنهاد شد که قیمتش با بودجه تیم همخوانی داشت، اما تنها مشکل زمان بود.

یترو ویلمز، بازیکنی با سابقه حضور در تیم‌های نیوکاسل یونایتد، آینتراخت فرانکفورت، پی‌اس‌وی آیندهوون و هراکلس، و ۲۲ بازی رسمی برای تیم ملی هلند، با بودجه نزدیک ۵۰۰ هزار دلار به پرسپولیس پیشنهاد شد. اما با این قید که پرسپولیس باید ظرف ۷۲ ساعت پاسخ نهایی خود را به این بازیکن اعلام کند، چرا که ویلمز به طور همزمان در حال مذاکره با یک تیم از لالیگا ۲ نیز بود.

ویلمز که فصل گذشته در لیگ برتر هلند بازی کرده بود، گزینه جذابی برای سرخ‌پوشان به نظر می‌رسید. نکته جالب اینکه او نیز مانند لوکادیا، محصول آکادمی پی‌اس‌وی آیندهوون بود. اما تعلل مدیران پرسپولیس در مذاکره باعث شد تا ویلمز راهی اسپانیا شود و پرسپولیس یک بار دیگر در نقل و انتقالات هایجک بخورد.

اکنون پرسپولیس با فشار هواداران از جذب مدافع بولیویایی نیز عقب‌نشینی کرده و سرنوشت جانشین عبدالکریم حسن همچنان نامشخص است.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها