خبرهای داغ
کدخبر: ۳۸۳۱
تاریخ خبر:

موقعیت‌سوزی پرسپولیس و گل برتری السد در پایان نیمه نخست

در دقیقه ۱۱، مسعود ریگی با شوتی تماشایی و خطرناک از پشت محوطه جریمه، دروازه السد قطر را تهدید کرد، اما ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت. نیمه نخست دیدار تیم‌های السد قطر و پرسپولیس ایران در چارچوب لیگ نخبگان آسیا با نتیجه یک بر صفر به سود السد به پایان رسید.

موقعیت‌سوزی پرسپولیس و گل برتری السد در پایان نیمه نخست

این دیدار که از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه آغاز شد، در نیمه اول شاهد یک بازی نزدیک بود، اما در نهایت آندرس ماتئوس اوریبه در دقیقه ۲+۴۵ توانست گل برتری السد را به ثمر برساند.

ترکیب تیم السد:

مشعل برشام، محمد کامارا، طارق سلمان، پائولو سیلوا، بوعلام خوخی، کریستو پرز، گیلرمه تورس، رافائل سباستین گارسیا، رومن سایس، اکرم عفیف و آندرس ماتئوس اوریبه.

ترکیب تیم پرسپولیس:

الکسیس گوئندوز، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (سهیل صحرایی - دقیقه 45)، میلاد سرلک، مسعود ریگی، امید عالیشاه، وحید امیری، لوکاس ژوائو و علی علیپور.

اتفاقات مهم نیمه نخست:

  • دقیقه ۴: ژوائو با حرکتی زیبا توپ را به عالیشاه رساند، اما ضربه نامتعادل او در دستان دروازه‌بان السد، مشعل برشام، قرار گرفت.
  • دقیقه ۱۱: شوت تماشایی مسعود ریگی از پشت محوطه جریمه به شکلی بسیار خطرناک از بالای دروازه السد بیرون رفت.
  • دقیقه ۱۷: شوت از راه دور گیلرمه تورس را الکسیس گوئندوز با واکنشی زیبا دفع کرد.
  • دقیقه ۳۷: لوکاس ژوائو در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان السد قرار گرفت، اما ضربه او توسط مشعل برشام دفع شد و در ادامه، شوت ریگی توسط گیلرمه تورس از روی خط دروازه برگردانده شد.
  • دقیقه ۲+۴۵: اکرم عفیف کرنری را ارسال کرد و ماتئوس اوریبه در شلوغی محوطه جریمه با ضربه‌ای دقیق توپ را وارد دروازه پرسپولیس کرد.

در پایان نیمه اول، داور ژاپنی، آراکه یوسوکه، به خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، به دلیل اعتراضاتش به تصمیمات داوری کارت زرد نشان داد.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک