خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۱
تاریخ خبر:

محدودیت ترافیکی آزادراه تهران شمال در آخر هفته

مرکز مدیریت راه‌های کشور از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در آزادراه تهران-شمال و سایر محورهای مواصلاتی کشور در روزهای چهارشنبه تا شنبه (۱۰ تا ۱۳ مرداد) خبر داد. این محدودیت‌ها به منظور کنترل حجم ترافیک و افزایش ایمنی در ایام تعطیلات در نظر گرفته شده است.

محدودیت ترافیکی آزادراه تهران شمال در آخر هفته

محدودیت تردد موتورسیکلت و کامیون‌ها

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌ها، تردد موتورسیکلت‌ها (به‌جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۰ مرداد تا ساعت ۶ صبح شنبه ۱۳ مرداد در محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و تهران-سمنان-مشهد ممنوع است. همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج-چالوس و برعکس نیز در این بازه زمانی ممنوع خواهد بود.

محدودیت‌های آزادراه تهران-شمال

در روز جمعه ۱۲ مرداد، از ساعت ۱۴ تردد خودروها از ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت چالوس ممنوع شده و از ساعت ۱۵ از پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) نیز محدودیت تردد اعمال می‌شود. همچنین از ساعت ۱۷ محور مرزن‌آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) یک‌طرفه خواهد بود.

تردد محلی و جاده‌های جانبی

برای ساکنان و افراد محلی، تردد از جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده پل زنگوله مجاز است. اما در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال، تردد خودروها از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محدودیت‌ها در محور هراز و دیگر محورها

تردد انواع تریلر در محور هراز و برعکس همچنان ممنوع بوده و در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت یک‌طرفه مقطعی نیز اعمال خواهد شد. همچنین تردد کامیون و کامیونت‌ها (به‌جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ مرداد و از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ مرداد در محور هراز ممنوع است.

محدودیت‌ها در محور فشم

در محور فشم نیز محدودیت ترافیکی به صورت یک‌طرفه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ روز جمعه ۱۲ مرداد از انتهای محور نقطه پل حاجی‌آباد یا پیچ کلیکان به سمت خروجی فشم اعمال خواهد شد.

این تدابیر به منظور کنترل ترافیک و تأمین ایمنی مسافران در روزهای تعطیلات اتخاذ شده است.

 

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها