خبرهای داغ
کدخبر: ۲۸۷۰
تاریخ خبر:

آغاز فروش اقساطی خودرو BAC X۳ Pro با قیمت جدید | افزایش قیمت به بیش از یک میلیارد تومان

شرکت کرمان موتور طرح جدید فروش اقساطی خودرو BAC X3 Pro را با قیمت به‌روز شده، از ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌کند. این خودرو که به دلیل ویژگی‌هایش در بازار ایران محبوبیت دارد، با افزایش قیمت مواجه شده است.

آغاز فروش اقساطی خودرو BAC X3 Pro با قیمت جدید  |  افزایش قیمت به بیش از یک میلیارد تومان

شرکت کرمان موتور در تازه‌ترین طرح خود، شرایط فروش اقساطی خودرو BAC X3 Pro را ویژه مهرماه ۱۴۰۳ اعلام کرده است. این طرح از روز یکشنبه ۱۵ مهرماه ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و خریداران می‌توانند این خودرو را با قیمت جدید و شرایط اقساطی تهیه کنند.

طبق اطلاعیه این شرکت، قیمت جدید خودرو BAC X3 Pro به ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان افزایش یافته است که در مقایسه با قیمت قبلی آن که ۹۳۶,۹۰۰,۰۰۰ تومان بود، شاهد افزایش قابل‌توجهی هستیم. موعد تحویل خودرو نیز ۹۰ روز کاری پس از ثبت سفارش خواهد بود.

BAC X3 Pro یک کراس‌اوور کامپکت است که طی سال‌ها با لوگوی اصلی جیلی و نام جیلی X3 Pro به بازار عرضه می‌شد. با ورود این خودرو به ایران، شرکت خودروسازان بم، یکی از زیرمجموعه‌های کرمان موتور، آن را مونتاژ و با نام BAC X3 Pro به بازار معرفی کرد. این خودرو در دسته‌بندی هاچ‌بک کراس‌ها قرار دارد که در سال‌های اخیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در بازار ایران پیدا کند.

دلیل محبوبیت این کلاس از خودروها، قیمت مناسب‌تر در مقایسه با کراس‌اوورهای بزرگتر و امکانات قابل توجه آنها نسبت به خودروهای تولید داخل است. BAC X3 Pro در واقع همان جیلی X3 Pro است که در برخی از بازارها با نام Maple X3 Pro شناخته می‌شود. شرکت خودروسازان بم برند جدید "بک" (BAC) را برای این محصول برگزیده است تا آن را با هویتی جدید به بازار ایران عرضه کند.

خودروی BAC X3 Pro، به عنوان یکی از کراس‌اوورهای کامپکت، انتخابی مناسب برای افرادی است که به دنبال خودرویی اقتصادی با امکانات متنوع و طراحی مدرن هستند.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک