خبرهای داغ
کدخبر: ۳۱۲۷
تاریخ خبر:

بررسی بسته‌های اینتر؛ آیا بسته‌های اینترنت واقعی است؟

گزارش‌های متعددی از سوی مردم و نمایندگانشان درباره اتمام زودهنگام بسته‌های اینترنتی دریافت شده که باعث شد وزارت ارتباطات اقدام به تشکیل تیمی تخصصی برای بررسی صحت این موضوع کند. این تیم قرار است به صورت دقیق میزان مصرف کاربران را بررسی و مشکلات احتمالی را شفاف‌سازی کند.

بررسی بسته‌های اینتر؛ آیا بسته‌های اینترنت واقعی است؟

هاشمی، وزیر ارتباطات، با اشاره به دغدغه‌های کاربران درباره مصرف بسته‌های اینترنتی، گفت: «گزارش‌هایی مبنی بر اتمام زودتر از موعد بسته‌های اینترنتی از سوی مردم و نمایندگان آن‌ها به دست ما رسیده است. بر این اساس، تیم جدیدی در سازمان تنظیم مقررات مستقر شده که دو وظیفه اصلی بر عهده دارد: یکی بررسی میزان مصرف اینترنت کاربران و دیگری تأیید صحت این میزان مصرف تا مشخص شود آیا بسته‌های اینترنتی به‌درستی استفاده می‌شود یا خیر.»

وی همچنین به موضوع پوشش و کیفیت اینترنت در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: «گزارش‌های اولیه در این زمینه جمع‌آوری شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم نشستی رسانه‌ای با حضور خبرنگاران برگزار کنیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی کنیم.»

در ادامه، هاشمی به اهمیت صنعت فضایی کشور پرداخته و تاکید کرد: «در حوزه ماهواره و توسعه صنعت فضایی با جدیت بیشتری به پیش خواهیم رفت. به همین منظور، از دکتر سالاریه، رئیس سازمان فضایی کشور، خواسته‌ایم با همان رویکردی که در دولت قبلی این موضوع پیگیری شد، ما را همراهی کنند.»

وزیر ارتباطات، در تمجید از دکتر سالاریه، اظهار داشت: «ایشان یکی از برجسته‌ترین چهره‌های علمی و تخصصی کشور در حوزه فضایی هستند و به همین دلیل، تصمیم به ابقای ایشان در سمت خود گرفته شد. خبر خوب دیگری که برای مردم داریم این است که رئیس‌جمهور دستور جدی‌ای برای تأمین منابع لازم جهت توسعه صنعت فضایی صادر کرده است. با این اقدام، امیدواریم بتوانیم جایگاه کشورمان را در مدار لئو (LEO) تثبیت کنیم.»

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها

      ×

      برای حمایت ما لطفا روی یکی از تبلیغات کلیک کنید

      کلیک