خبرهای داغ
کدخبر: ۳۳۳
تاریخ خبر:

رازهای یک ساندویچ تنوری خوشمزه و سالم که نمی‌توانید از دست بدهید!

ساندویچ تنوری، یکی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین ساندویچ‌های فست فودی است که با یک روش ساده و سالم می‌توانید آن را در خانه تهیه کنید و از طعم فوق‌العاده‌اش لذت ببرید.

رازهای یک ساندویچ تنوری خوشمزه و سالم که نمی‌توانید از دست بدهید!

سایت خبری پنجره به نقل از فرارو؛ ساندویچ‌ها، غذایی محبوب و متنوع هستند که در آن مواد مختلفی مانند گوشت، مرغ، سبزیجات و پنیر میان دو لایه نان قرار می‌گیرد. این غذای ساده و آماده، تاریخچه‌ای به قرن هجدهم میلادی دارد و به‌طور گسترده‌ای به عنوان یک گزینه مناسب برای سفرها، پیک‌نیک‌ها و استفاده روزمره شناخته می‌شود.

از میان انواع مختلف ساندویچ‌ها، ساندویچ تنوری به دلیل ترکیب ویژه‌ای از مواد و طعم دلپذیرش، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. اگر می‌خواهید این ساندویچ خوشمزه را در خانه درست کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

ساندویچ تنوری

مواد لازم:

چیپس نمکی: ۲ بسته

پنیر گودا: ۱ بسته

ژامبون مرغ: ۱۰ ورق

سس مایونز و کچاپ: به میزان لازم

پنیر پیتزا: ۲۰۰ گرم

نان باگت: به میزان لازم

پودر آویشن: به میزان لازم

طرز تهیه:

برای تهیه این ساندویچ خوشمزه، ابتدا چیپس‌ها را کمی خرد کنید و پنیر پیتزا رنده شده را به آن اضافه نمایید. خوب هم بزنید تا چیپس و پنیر به خوبی ترکیب شوند. در یک ظرف پیرکس یا قالب فر، یک لایه از ترکیب چیپس و پنیر بریزید. سپس مقداری سس کچاپ و مایونز روی آن بپاشید و کمی پودر آویشن اضافه کنید. چند ورق ژامبون را روی مواد بچینید، سپس ورق‌های پنیر گودا را روی ژامبون‌ها قرار دهید و دوباره ورق‌های ژامبون را روی پنیر گودا بچینید. مقداری دیگر از سس کچاپ و مایونز را اضافه کنید و باقی‌مانده ترکیب چیپس و پنیر را روی مواد بریزید و پودر آویشن را بپاشید. ظرف را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در فر با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار دهید تا مواد خوب پخته و تنوری شود. بعد از پخت، نان باگت‌ها را از وسط باز کرده و مقداری از مواد ساندویچ را درون آن قرار دهید و با هر نوع سسی که دوست دارید، سرو کنید. ساندویچ تنوری خانگی و خوشمزه شما آماده است، نوش جان!

نکات مهم:

۱. برای تهیه این ساندویچ می‌توانید به جای ژامبون از بیکن، سوسیس یا سینه مرغ پخته استفاده کنید.

۲. پنیر پیتزا نوعی پنیر موزارلا با رطوبت پایین است که به همراه سبزیجات خام یا پخته، چربی و مواد ناسالم موجود در آن را کمتر جذب بدن می‌کند. برای خوشمزه‌تر شدن غذا، از ترکیب چند نوع پنیر پیتزا استفاده کنید و از پنیرهای مرغوبی که هنگام جویدن حالت آدامس نداشته و پس از پخت روغن پس نمی‌دهند، بهره ببرید.

copied
ارسال نظر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
  • پربیننده‌ترین‌ها

  • پربحث‌ترین‌ها

اخبار روز سایر رسانه ها

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پنجره هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    وب گردی

      دیگر رسانه ها